Saturday, July 16, 2011

16 JULY 2011

hai babe..update blog lg..borink2 ler...16 july taun niem notim spchl kowt..emm..xcm taun lps...bufday aku cm bkn bufday...entah laaa,ngan rslt UPU aku dpt kos enth pepew mmg buat aku DOWN sngt2..dah laa kuar trkh niem...mmg buat org xde mood laaa...tp adew laaa epy ckit,heee..sbb sdia org frst wish bufday aku..wlapn dia jauh tp dia still ingt...borak2 nga dia lama kowt,xcm biasa gara2 bufday aku dia snggup tido lwt..hehehe..dia tnya aku nk adia pew,korang nk tau dia nk bg adiah pew...hehehe..

 sdia : syg,nk adiah pew bufday niem?
 aku : nak b laaa..hehehe...
 sdia : nati b sruh kawan bungkus b lam kotak ekk...hehehe
 aku : pos laju taw...nk smpai esop jgk...nk smbt bufday sama2..lps 2 syg anta laa b blik kowt pos laju     2..hehehe...
sdia ; love u syg..<3
aku : love u 2 b..<3

**tenz sngt kt sdia sbb slalu adew dssi aku,..slalu wk aku tersenyum..time aku sdih dia akn adew untk dngr luahan ati aku...aku akn tetap jga ati aku hanya untuk dia...hope kkl laaa hbgan ktaorang..<3

No comments: