Wednesday, July 13, 2011

Hari yang ditunggu2 ^___^ (chill beb)

hai babe,~~taun niem,bulan niem ada dua ai yang buat aku takot n kecewa..emm,aku citew sal ai yang buat aku kecewa dlu laa deh..16 julai niem ai jd aku..heee...yg buat aku kcewa sbb aku xdpt nk smbut brthdy aku sma2 nge dia,..cdih kecewa sngt..dia dok jauh nge aku..sbln lbh da dia pg tnggal aku,tp xpew laa untk masa depe dia gop kn..hope dia xlupa brthdy aku 2 taun niem..aku syg dia sngt2..xde laki lain leh ganti tmpat dia lam ati aku..eleh2 felim lbh plak aku niem..hehehe...terlibih suda...huhuhu...ai yang buat aku tkowt sngt 15 julai niem rsult upu akn kuar..e2 adlah penentu masa depe aku..hope sngt dpt smbung degree..aku tkowt aku xdpt...tolom doakn aku ye kwn2 smua,..insyallah..kalo aku tau rslt nati aku akn update lg blog aku niem ye beb..see u all again..^__^ ~ nikzatieykemar~

No comments: