Sunday, August 28, 2011

Hadirnya awak untuk sementara..=)

salam semua,^___^
hadirnya awak adalah untuk sementara..walaupon hanya sehari awak bertahkta dalam hati saya,saya hargai awak sangat2 sebenarnya,tapi saya tidak bermaksud untuk mainkn persaan awk semata2,saya tidak mahu cinta antara saya dan awak hnya bertepuk sblh tngan...lebih baik saya berterus terang dengan awk..saya jujur ngan awak...hati dan perasaan saya bukan milik awk sepenuhya...tapi milik DIA...saya tidak dapat terima cinta sapa2 lagi buat masa nie..hati saya susah nk pulih balik..saya harap awak bagi ruang untuk saya hidup as single...saya mintak maaf selama kita knl nie saya da pn lukakan hati awak..n saya mmg xleh terima cinta awk...saya bukan laa yg terbaik untuk awak,,,mngkin ad yg lg better pd sy leh syg n cinta awk balik...saya dah pun jujur ngan awk..take time 2 forget me...


No comments: