Sunday, August 28, 2011

Terima kasih KAWAN BARU ! !

Salam semua ^____^
Mempunyai seorang kawan dalam hidup saya,saya sangat2 laa hargai diorang...tapi hadirnya seorang lagi kawan baru lam hidop sy,sy sngt2 laa bersyukor..awak mmg selalu dengar cerita2 sedih saya...awak ambik berat tentang saya..n awak xsama dengan laki laki lain...kalo laki lain ble nak knl dengan sorang2 perempuan 2 msti mntk no phone,..tapi awk x..n awk xprnh pksa sy...saya sngt2 hargai awk..n saya actly nk sngt ucap terima kasih kat awk face 2 face sbb bg kad hari raya 2 n cd lagu 2...ya allah awk mmg paham jiwa saya..semua lagu 2 bes..=)..cuma kita x satu negeri n mgkn ssh kita nk jmpa 2..mngkn kalo kita dijdohkn untuk berjmpa,kita akn jmpa suatu ai nati kn..




*hope kita akan kawan smpai bla2 pn..kita xkan putus sahabat...thks sbb sudi dgr crita2 tentang kisah hidup saya....=)

No comments: